Natanja den Boeft

Cranio-sacraaltherapie is een zachte lichaamsgerichte therapie. De aanraking is over het algemeen zeer zacht en zonder haast. Dit creëert tijd en ruimte om het lichaam in al haar facetten waar te nemen en het geeft het lichaam de kans zelf in beweging te komen naar genezing. Naast aanraking is er een dialoog om bewustzijn te brengen naar de klacht en haar oorzaken. Zo leidt de therapie naar verlichting van de klachten én het vergroten van het bewustzijn zodat u als cliënt grip krijgt op uw klachten en uw zelfsturing vergroot.
Met name klachten die zijn gerelateerd aan abnormale spanning reageren goed op cranio-sacraaltherapie. Hierbij kunt u denken aan overspanning, prikkelbare darmen, slecht slapen, chronische pijn, hoofdpijn, ‘restantpijn’ na een blessure, lusteloosheid en algemene malaise. Ook kan cranio-sacraaltherapie goed werken in een revalidatietraject, in samenwerking met andere behandelaars. Een paar specifieke klachten hebben een eigen benadering. Voor (terugkerende) holte-ontstekingen is er een kort behandeltraject. De begeleiding bij gebitscorrigerende trajecten (beugels) vermindert de pijn en verkort de duur van het gehele traject.

Voor mij als therapeut geldt dat ik u als heel mens verwelkom en behandel. Mijn kennis en kunde zijn uitgebreid. Ik zet ze in vanuit het hart, want zonder hart is er geen genezing.
Zie verder: www.cranio-amsterdam.nl
Telefoonnummer: 06 – 38 06 23 07

Beste bezoeker,

De maatregelen die de overheid inzake de Coronacrisis heeft genomen zijn noodzakelijk. Wij volgen deze adviezen op, na overleg met onze beroepsgroepen. Tot 6 april liggen de meeste werkzaamheden in deze praktijk daarom stil.

Dat betekent dat:
Feldenkraisgroepslessen en de individuele afspraken gestopt
zijn.
Lokai Shiatsu behandelingen gestopt zijn.
Fysiotherapeutische afspraken alleen bij urgentie mogelijk zijn. En alleen als u geen griepverschijnselen heeft.

Coachingsessies van de Gestalttherapeuten en de
Psychosynthese wél kunnen doorgaan maar dan in een digitale vorm.

Andere activiteiten zoals yoga en massagetherapie eveneens
stopgezet zijn.

Voor alle therapieën geldt, dat u met de desbetreffende therapeut contact op kunt nemen voor vragen en overleg. Natuurlijk houden wij u op de hoogte en wordt u door ons geïnformeerd wanneer
behandelingen, individuele sessies en groepslessen weer als vanouds van start kunnen gaan.

WWW.PRAKTIJKLIJNBAANSGRACHT.NL

17 maart 2020